Взимку салон автомобіля повинен добре опалюватися, також як і його робочі елементи. Саме автомобільні опалювачі здатні якісно і ефективно обігріти салон машини, а також двигун для його швидкого запуску.

В даний час існує два основних типи опалювачів для легкових і вантажних автотранспортних засобів:

  • Повітряні опалювачі призначені для обігріву салону машини. Їх принцип роботи заснований на всмоктуванні пристроєм холодного повітря і його підігріву. Потім потужні вентилятори подають тепле повітря в салон автомобіля. Як джерело живлення повітряні обігрівачі можуть використовувати паливну суміш, можуть підключатися до головного або додаткового баку машини. При згорянні палива в агрегаті виділяється тепло, а відпрацьовані гази виводяться назовні.
  • Рідинні опалювачі підключаються до системи охолодження двигуна. Спочатку вони прогрівають всі елементи двигуна, а потім після досягнення певної температури, викидають тепле повітря в салон машини. Залежно від типу пристрою, такі системи опалення можуть використовувати для роботи бензин, дизельне паливо або газ.

В інтернет-магазині «Майстер Сервіс» можна знайти великий вибір автомобільних опалювачів різних модифікацій для легкових і вантажних автомобілів.

Якщо турбокомпресор вийшов з ладу, його можна віддати на діагностику для того, щоб фахівці змогли визначити причини несправності агрегату і по можливості їх усунути.

  • Вихлопний газ синього кольору свідчить про те, що в циліндрах двигуна згоряє масло, яке може потрапити туди з турбіни або мотора. Чорний дим означає, що відбувається витік повітря, а дим білого кольору свідчить про забруднення масловідводів системи турбіни.
  • Свист може з'явитися при витоку повітря в точці виходу турбінного компресора і двигуна, а скрегіт з'являється, коли стикаються деталі агрегату труться одна об одну при нестачі мастила.
  • Якщо турбіна періодично відключається або повністю вийшла з ладу, потрібна повна перевірка всіх елементів пристрою.
  • Тиск масла може ослабнути при перетисканні гумових шлангів або в результаті непрофесійної установки їх на турбокомпресор. Це призведе до швидкого зносу кілець, перегріву підшипників, зношування шийки вала.
  • При нерегулярній заміні відпрацьованого масла або фільтрів, при попаданні в мастило крапель води або паливної суміші може вийти з ладу турбокомпресор. Сторонні предмети, які потрапляють в турбіну, призводять до руйнування металевих лопатей колеса компресора.

У більшості випадків турбокомпресор підлягає ремонту і його можна здійснити на станції технічного обслуговування, де досвідчені майстри швидко визначать несправність агрегату і усунуть її. Але якщо турбіна не підлягає ремонту або її робочий ресурс повністю вичерпаний, придбати новий агрегат можна на сайті «Майстер Сервіс».