У стартапі розробили випарну систему змінного струму, яка призначена для транспортних засобів і споживає так мало енергії, що заповнити її може одна невелика сонячна панель.

Автори використовували М-цикл, або термодинамічний цикл Майсоценко - це спосіб використання енергетичного потенціалу спрямованого руху повітря, що виникає в результаті природного процесу випаровування води.

Практично всі сучасні автомобільні кондиціонери засновані на системі стиснення пари. Вони популярні, тому що не займають багато місця, а також надійні і володіють низькими вимогам до технічного обслуговування. Але такий пристрій не відповідає нинішнім вимогам автовиробників до вуглецево-нейтральним пристроїв.

Розробники відзначають, що такі системи відповідальні за викиди 420 млн тонн парникових газів в 2015 році. Одна третина цих викидів відбувається в результаті витоку холодоагентів, таких як R134A. У новому рішенні не використовують холодоагенти.

Автори системи клімат-контролю розповіли, що в основі їх пристрою знаходиться складна система вологих і сухих каналів, а також невеликий вентилятор. Він споживає приблизно в 11 разів менше води, ніж аналоги, і досить компактний, щоб його можна було використовувати при виробництві транспорту.

Розробники підкреслили, що їх рішення краще підійде для країн з сухим гарячим повітрям, так як система працює ефективніше при низькій вологості і високій температурі.