Кросові мотоцикли зразка 2016 представили японські концерни.

У руслі останніх тенденцій їх конструктори взяли курс на ускладнення електронної складової. Лише у Honda - без революцій: зміни звелися до тонкої настройки підвісок, подовженню несучих труб передніх вилок. Двигун моделі CRF250R отримав нову головку циліндра і поршень, максимальна потужність зросла з 38 до 40 к.с. при збереженні тяги на середніх оборотах. Мотор CRF450R- такий же, як і на торішньої моделі. До речі, якщо вас цікавлять мотозапчастини україна, то краще магазину Fox Well Motors не знайти.

А ось фахівці Kawasaki повністю переробили флагманську модель KX450F. У нового двигуна вісь циліндра зрушена щодо осі коленвала на 8,5 мм вперед, що дозволяє знизити тиск поршня на стінку циліндра і тим самим зменшити тертя. Заново спроектована і головка циліндра зі спрямлення каналами. Полегшена рама вже минулорічної на 6 мм. Модель зразка 2016 року, по запевненням фахівців концерну, найлегша в своєму класі: споряджена маса -108,7 кг, на 3,4 кг легше, ніж мотоцикл 2015 модельного року. У списку додаткового устаткування з'явився прилад для тонкої настройки двигуна, що пропонує ще сім карт упорскування-запалювання на додаток до трьох, доступним за допомогою базового перемикача.

Suzuki RM-Z250

Конструктори Suzuki, навпаки, до сезону 2016 зайнялися грунтовним оновленням молодшої моделі- RM-Z250. У двигуні модернізовані 80 деталей - з метою підвищення надійності та збільшення тяги на середніх оборотах. Мотор обзавівся функцією контролю старту (торік впровадженої на RM- Z450) з двома режимами, для твердих і м'яких ґрунтів. Передня вилка з пневматичними пружинами KYB PSF2 перейшла у друге покоління, вона на 1 кг легше торішньої. На 2,5% полегшена і рама.

Контроль старту, який не допускає пробуксовки заднього колеса, з'явився в 2016 модельному році і на кросових Yamaha - поки лише на старшої моделі YZ450F.

Yamaha YZ450F 60th Anniversary

На відміну від застосованих у суперників, розроблена інженерами цієї компанії система впливає не тільки на випередження запалювання, а й на параметри упорскування. Крім того, в моторі YZ450F змінений профіль кулачків распредвалов: інженери домагалися кращої характеристики при переході від середніх до високих обертів. У двигуні YZ250F- полегшений поршень і посилений шатун. Обидві моделі отримали також модернізовану трансмісію, змінені налаштування підвісок і переднє гальмо збільшеного до 270 мм діаметру. На честь 60-річчя виробництва мотоциклів Yamaha обидві машини можна замовити в ювілейному виконанні - з характерною для 70-х років жовтої розфарбуванням з чорними квадратами (speedblock).