Американська компанія Axalta Coating Systems, що займається постачанням автомобільних фарб, провела традиційне дослідження найпопулярніших кольорів у році, що минає. Першість серед автомобільних кольорів у всьому світі вже 10 років утримує біла, проте попит на неї поступово знижується. При цьому швидко зростає інтерес до сірої фарби: вона вже зрівнялася за популярністю із чорною, а в Європі навіть обійшла білу, ставши лідером місцевого рейтингу.

За інформацією американської компанії Axalta Coating Systems, яка займається постачанням автомобільних фарб, є результати їх щорічного дослідження.

У білий колір пофарбовано 35 відсотків усіх нових автомобілів, йдеться у дослідженні. Поодинокі частки – по 19 відсотків – припадають на чорні та сірі машини, причому кількість останніх зросла на чотири відсотки порівняно з 2020 роком. Четверте та п'яте місця займають срібляста та синя фарби з результатом дев'ять та вісім відсотків відповідно, а далі йдуть червоні (п'ять відсотків), коричневі/бежеві (три відсотки), зелені та жовті (по одному відсотку) тони. Інші набрали менше одного відсотка.

Найбільшу популярність білий колір мав у 2017 році, коли у нього було пофарбовано 39 відсотків усіх нових автомобілів. Нинішнього року він втратив три відсотки, а на найбільшому авторинку світу – Китаї – одразу 7 %.

Європа – єдиний регіон, де переважають нові сірі автомобілі з показником 27 відсотків. Сріблясті машини найбільш популярні у Південній Америці (23 відсотки), а чорні – знову ж таки, у Європі (22 відсотки), де вони лідирують у люксовому сегменті. Червоні автомобілі найчастіше виїжджали на дороги у Північній Америці, зайнявши вісім відсотків ринку.