Монтаж на вантовому мості у Запоріжжі деформаційних швів з Німеччини

Саме сьогодні, 5 грудня на новому мосту Запоріжжя, на верхній його частині, будівельники почали роботи передостаннього етапу - монтажу деформаційних швів.

Деформаційні шви це одна з найважливіших деталей моста, від якості якої залежить комфорт їзди та довговічність мостового переходу. Саме деформаційні шви забезпечують вільне переміщення прогонових будов у місцях їхнього з'єднання з плитою проїжджої частини та плавний проїзд транспорту над ними.

На вантовому мості використовують деформаційні шви MAURER DS560, які виготовляють у Німеччині. Такі конструкції використовували при будівництві балкового мосту. Ці деформаційні шви здатні приймати поздовжні, поперечні та вертикальні переміщення від навантаження транспорту та температури.

На верхівці вантового мосту буде два деформаційних шви - по одному з кожного боку мостового перходу в місцях з'єднання споруд. Кожна конструкція важить 16,7 тонн.

Після монтажу деформаційних швів мостобудівники перейдуть до укладання асфальту та проведення випробувань.