Самоклеючі етикетки: особливості вибору

Самоклеючі етикетки застосовуються для різних цілей. З їхньою допомогою можна маркувати непродовольчі товари та харчові продукти, представлені на полицях торгових мереж. Основні функції ярликів – донесення інформації про виріб та привернення уваги споживачів. Залежно від галузі застосування та конкретного призначення серед усього різноманіття різновидів етикеточної продукції підбирається необхідний матеріал, спосіб друку, форма, дизайн та розмір.

Види самоклеючих етикеток

Асортимент етикеток, стікерів та наклейок дуже великий. Вони потрібні в рекламі, торгівлі, промисловому виробництві та інших галузях незалежно від масштабів ведення бізнесу.

Вибираючи етикетки, що самоклеяться на сайті: https://mak.trade/ru/etiketki-samokleyushchiesya_1/, важливо враховувати специфіку їхнього майбутнього використання. Саме сфера застосування визначає оптимальний варіант матеріалу для друку, стилістичні ефекти, дизайнерські прийоми. Причому питання у візуальному сприйнятті, а й у фізичних властивостях етикеток, яких залежить термін їхньої служби протягом усього життєвого циклу товару. Так, наприклад, ярлик для шинки не може бути таким самим, як наклейка на крем для обличчя. У цих продуктів відрізняються тип упаковки, умови зберігання та розміщення у торговельній мережі, цільові групи споживачів тощо. Отже, при виборі виду етикетки необхідно брати до уваги ці параметри.

Функції самоклеючих етикеток

Можна виділити три основні функції самоклейних етикеток: передача інформації про товар, привернення уваги та захист від фальсифікації.

Інформаційна складова

Наклейки, наклейки та етикетки – основні інструменти передачі споживачеві інформації про продукт. Зазвичай вони містять дані про найменування, склад, місце та час виробництва, відомості про виробника, способи застосування та зберігання, відсилання до додаткових товарів з тієї ж лінійки, а також інші важливі характеристики.

Іноді власник продукту хоче повідомити про нього дуже багато інформації або вимагає законодавство. Зменшення шрифту може зробити маркування нечитаним. Вирішення проблеми – багатошарові етикетки-книжки. Вони можуть передати максимум корисних відомостей із збереженням комфортних для очей візуальних параметрів.

Захистні функції

Складні етикетки із дорогих матеріалів із різними поліграфічними ефектами трудомістко підробляти. Це є відмінним захистом від фальсифікації товару та можливістю для споживача уникнути покупки неякісної версії. Голограма, мікроперфорація, використання термохромних, ультрафіолетових або люмінесцентних фарб – все це підвищує захисні функції етикеток. Підробити такий ярлик надто затратно і за грошима, і за часом.

Маркетинговий інструмент

Дизайн етикетки впливає на привабливість товару для споживача. Важливо досконально його продумати, щоб людина вибрала саме цей продукт із багатьох інших на полиці, а потім повторила покупку неодноразово. Ярлик має бути яскравим, інформативним та викликати позитивні асоціації.

Крім того, ярлики використовуються для популяризації брендів, оскільки на них друкуються графічні зображення корпоративної символіки виробників – логотипи, торгові марки та фірмові знаки. Все це сприяє підвищенню впізнаваності, зростанню рівня довіри та, як наслідок, розвитку бізнесу.